Elikkäs oon tällääne 12v tyttö Kainuust. Olen alun perin Savosta. Oon 100% hevosfani. En vain kerro itsestäni vaan hevoselämästäni. <33 En käy paljoa ratsastamassa yksityisistä syistä. :(( Mut kyl mä osaan ratsastaa. En oo koskaa laukannu tai hypänny esteit. Ilman satulaa oon menny ja ilman jalustimia.. Pääsen 2 viikon päästä taas ratsastaa ja ehk nyt tulevana viikonloppuna. Mut " i rontti nou " niinku mun besu sanoopi. En omista omaa hevosta/hoito hevosta/ vuokra hevosta. Lempihevoseni ovat Tiki<3 ja Prinssi<3. Tiki on suokki ja aivan ihana sellainen. Ja Prinssin rotuu en tiiä, mut silti seki on ihuna! <33 Jos ette tiiä sellasta sivuu ku howrse.fi nii käykää kattoo ja rekisteröettykkää. Ite oon siel nimell jenni2003. Oikee nimeni ei oo Jenni kute osotteest tiiätte. Eli se on Mari. Oon syntyny 2000 en 2003. Nyt varmaan ihmettelette miks mul on sit ton niminen käyttäjä. No vaihoin mun pikkusiskon kanssa käyttäjiä ja sen löytääpi howrsesta nimellä jennitäti tai Mariska ja mut löytää siis nimel jenni2003. No mut eip siitä enempää. Mitäpä voesin kertoo elämästäni, hevoselämästäni, kaippa sen et oisin yhesti saanu hypätä noin 10-15cm esteen, mut ku sitä estettä ennen kävi pien juttu. Nimittäin Tiki riistäyty mult käsistä, ei paljoo, mut sain sen haltuun melki heti. Se kerkes mennä 4-5 askelta laukkaa. :) No oisin siis hypänny mut ku se ois pitäny hypätä ravissa ja sillee jänskästi. Jospa voesin hypätä Tikillä ku käyn siel seuraava kerra. Mull ei oo sit kirjotus virheit jos joku kirjaan puuttuu tai on enemmän, sillä se on mun murre. Toevottavasti työ saatte selevää täst oudost seko murteest. Mul ei oo siis täysin puhasta murretta. Mul on 3 erii murretta. On Kainuun murretta, sit on Savon murretta ja sit vielä Pohjanmaan murretta. Oon asunu perheeni kanssa Pohjanmaalla n. 6 vuotta ja nyt täällä Kaenuussa n. 2-3 vuotta. Nii et siit voitte päätellä kauan oon asununna Savos. Eli lauseke on tälläne 12-6-2/3. Eli valittette 2 tai 3 vuotta. No kai lähinnä ois 3 vuotta. Eli vastaus ois 3 vuotta. Mun iskä ja äiskä on eronnu ja äitil on ollu jo 5 vuotta uus mies. Tv: Uusi bloggaajanne mä, eli Mari <33 XD