lauantai, 3. marraskuu 2012
3.11.2012
Nyt kerronki miten tänne luodaan blogi, koska moni kysy multa eilen. Siis mun kaverit. Varmaa suurin osa lukijoista onki just niitä. No mut ensiks kuitenkin kirjotat tohon mihin yleensä laitetaan nettisivujen osotteet. Nii sinne pistät vuodatus.net. Sit painat enter-nappulaa ja tadaa olet vuodatus.net sivuilla. Siinä on aluks sellane teksti keskellä ja sit on kohta jossa lukee " rekisteröidy". Paina siitä. Sitten laitat käyttäjä tunnuksen, salasanan, s-posti osotteesi ja varmistus koodi vai mikä se ny olikaa. Sitte paina rekisteröidy nappia tai jtn. siihen suuntaan. Mene sähköpostiisi vahmistamaan tunnuksesi. Avaa sähköposti joka on tullut vuodatus.net sivuilta. Ylin linkki on se vahvistus linkki ja no sää voit kyl lukee sen viestin jos haluut. Kun oot painanu sitä linkkiä nii sit tulee uus Mozilla Firefox sivu jossa tulee Blogin nimi, ja kirjoittajan esittely tai jtn. sinne päin ja blogin osote, kuten mulla on http://marinelamaa.vuodatus.net/. Aluks tän blogin nimi oli " Marin hevosblogi", mut mulla ei oikee ollu inspistä siihen nii muutin et Marin elämää. Ja mun pikkusiskolla on http://jennipulliaisenelamaa.vuodatus.net/. En oo varma meneeks se suoraa sen sivuille, mut koklatkaa, jos haluutte.
Joopa joo. Eipä mulla oikee oo paljoo kerrottavaa ku on vasta aamu. Katotaan jos pääsen myöhemmin koneelle ja oisin tehny jotain kiinnostavaa nii kirjotan sitte.
Kommentit