keskiviikko, 7. marraskuu 2012
Wednesday
Tänään oli normi koulupäivä, paitsi et me oltii vikalla tunnilla koko koulu piilosta. :))) Mulle tuli tänää 2 kirjettä. 100% varmasti joka päivä tulee kirjeitä tällä ja ens viikolla. ;) Enpä oo tehny paljoo mitää.... On tylsää. Minnekköhän mummi meni? :o Tänään ei oo eis mitää harrastuksiikaa ja ulkona on pimeetä. Hyrr! Ja kylmä. Eipä mulla oo muuta. :)
Kommentit